Du prenumererar på våra skärmar och det smidiga molnbaserade administrationssystemet, precis som att det vore ett helt vanligt telefonabonnemang. Månadskostnaden blir låg och du slipper ta stora investeringar. Räkna ut ditt pris med vår kalkylator.
Engångskostnader:
Support
Central administration i molnet
Drag & drop interface
*) Priserna är riktgivande och gäller per skärm. Skärmarna är anpassade för 24/7 användning. Vid beställning av 10 eller fler skärmar, begär offert. Avtalstid 36 månader, därefter 12 månader åt gången. Garanti för skärmen är 36 månader. Under avtalstiden ingår telefonsupport under kontorstid och mjukvaruuppdateringar för Digital Signage tjänsten. För att tjänsten skall fungera behövs en internetuppkoppling, enligt rekommendation med en fast internetuppkoppling. Priserna givna med moms 0%.
Vad händer först?
Vi tar en första kontakt med dig och lyssnar av dina behov. Vi agerar gärna bollplank för dina idéer och bidrar med egna förslag för att gynna din affär.
Vad händer sen?
Vi tar fram en plan för att integrera våra lösningar på bästa sätt för din verksamhet. Du får alla beslutsunderlag och därefter är vi redo att köra igång!